loading...
دانلود پایان نامه، پروژه و مقالات
سارا بازدید : 353 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: روابط عمومي در ايران و جهان
دسته: مدیریت روابط عمومی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 67
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تعريف روابط عمومي:
جي اي گرونيك نظريه پرداز معاصر روابط عمومي را مديريت ارتباط بين يك سازمان در اين رشته و همگان هايي مي‌داند كه با آن سروكار دارند.
ركس هارلو كه از پيشقدمان روابط عمومي در جهان است و تاليفات گوناگوني در اين رشته دارد اين تعريف را پيشنهاد مي‌كند:
روابط عمومي عبارت است از دانشي كه بوسيله آن سازمان ها آگاهانه مي‌كوشند به مسئولت اجتماعي خويش عمل نمايند تا بتوانند تفاهم و پشتيباني كساني را كه براي مؤسسه اهميت دارند بدست آورند.
درواقع روابط عمومي هنري است كه به كمك آن مي‌توان مؤسسه، سازمان و فرد مورد علاقه و احترام كارمندان، مشتري ها و مردمي كه با آن سروكار دارند قرار داد. روابط عمومي بخشي از وظايف مديريت سازمان است. عملي است ممتد، مداوم و طرح ريزي شده كه از طريق آن افراد و سازمان ها مي‌كوشند تا تفاهم و پشتيباني كساني را كه با آنها سروكار دارند بدست آورند.
تاكنون در هزاران مقاله كتاب و سخنراني در سراسر جهان به تبيين، اهميت، نقش، هدف و كاركردهاي روابط عمومي در جامعه پرداخته شده است و ابعاد گوناگون آن تشريح و تبيين شده است با اين وجود بازهم شاهديم كه نويسندگان و انديشمندان بسياري علاقه مندند به تفحص در اين عرصه بپردازند و در اين تلاش اميدوار هستند كه شايد اطلاع ديگري به اطلاعات موجود بيفزايند و گامي ديگر در راستاي شفاف سازي موضوع بردارند.
تقريبا 102 سال از تاسيس روابط عمومي (به مفهوم نوين) در ايالات متحده امريكا و 49 سال در ايران گذشته است. روابط عمومي در غرب محصول نياز ذاتي جامعه و در ايران مهماني ناخوانده بوده و هست. چرا اين مهمن هنوز مورد پذيرش قرار نگرفته؟ شايد يكي از عمده ترين علت هايش نامناسب بودن شرايط اجتماعي، نا آمادگي جامعه براي پذيرايي از يك پديده نوين و نبود الزام ها و شروطي است كه استقرار و حيات اين پديده را غيرممكن مي‌سازد. داشتن روابط عمومي، نگرش، گرايش، حيات، منش و رفتار و سرانجام فرهنگ، هنجارها و ارزشهاي خود را طلب مي‌كند.
هدف روابط عمومي ميانجي گري منصفانه ميان مؤسسه و مخاطبان است. وساطت ميان كساني كه مي‌خواهند كالا و خدماتي را بفروشند و آناني كه مايلند آنها را خريداري كنند.روابط عمومي آن دسته از اعمال مديريت است كه مدير بوسيله آنها برخورد و رفتار عامه را مي‌سنجد و درنتيجه خط مشي ها و طرز عمل فرد يا مؤسسه را به صورتي كه متضمن منافع همگان و فرد يا مؤسسه مزبور باشد تعيين و برنامه عمل و فعاليت خود را به منظور حصول حسن تفاهم و قبول جامعه طرح مي‌كند

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 207 نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی ارتباط نسبت های صورت های مالی جریانهای نقدی بر بازده سهام
دسته: مدیریت - اقتصاد - حسابداری 
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 100
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
به دليل اهميت بسزاي جريانهاي نقدي درموقعيت هاي واحدهاي اقتصادي ضرورت آن براي ادامه بقاي آنهاپيش بيني جريانهاي نقدي به عنوان يكي از اجزا ءلاينفك برنامه ريزي مالي ،ازموضوعات مهمي است كه مورد توجه مديران خاص مديران واحدهاي اقتصادي قراردارداين امر ازچنين اهميتي برخورداراست كه جريانهاي نقدي واحدهاي اقتصادي را ميتوان به جريان گردش خون در بدن تشبيه كرد.همچنين صورت جريانهاي نقدي مورد استفاده گروههاي مختلف از جمله سرمايه گذاران واعتباردهندگان ،واحدهاي دولتي مورد استفاده قرارمي گيردوازسوي ديگر سرمايه گذاران واعتباردهندگان براي اتخاذ تصميمات به صورت جريان نقدي علا قه مند  هستند زيرا اغلب مدل هاي اوراق بهادار يا روشهاي ارزيابي وهمچنين تاثير آن بربازده سهام  وواحدهاي اقتصادي مبتني برجريانهاي نقدي آتي است امروزه تجزيه وتحليل صورتهاي مالي وتجزيه وتحليل صورتهاي مالي وهمچنين صورتهاي مالي و.همچنين ترازنامه وسودوزيان نقش به سزايي در پيش بيني روند شركتهاي سهامي دربازار بورس سهام رادارد وميتواند نقش بسيار مهمي در كاهش نوسانات بازار را ايفا ميكند واز ديد درون سازماني توانائي پيش بيني نتايج آتي،خصوصا جريانهاي نقدي اداره اموررادركاراترين شكل خود امكان پذير ميباشد وبه اتخاذ تصميمات بهينه عملياتي وسرمايه گذاري وتامين مالي منجر مي شود از ديد برون سازماني نيز اطلاعات مربوط به جريانهاي نقدي به خصوص جريانهاي نقدي عملياتي مبناي مناسبي براي تصميم گيري اقتصادي گروه هاي ذينفع برون سازماني فراهم ميكند.
 2-1 ضرورت تحقیق
صورت جريانهاي وجوه نقد مبناي ناقص براي ارزيابي دورنماي جريانهاي نقدي آتي بدست        مي دهد .صورتهاي عملكرد مالي شامل صورت سودوزيان وصورت سودوزيان جامع دركنارترازنامه وصورت جريان وجوه نقد به عنوان يك مجموعه مبناي مناسبتري براي ارزيابي وضعيت آتي جريانهاي نقدي واحدهاي تجاري در مقايسه با صورت جريانهاي وجوه نقد ي به تنهائي فراهم مي سازد (استانداردهاي حسابداري ،1380مبناي نظري مالي بند 4-6هرچند براي بررسي اينكه كدام اطلاعات حسابداري ارتباط معني داربيشتري بربازده سهام دارند تحقيقات متعددي انجام شده اما اين سوال پاسخ قطعي نداشته است به نحوي كه عده اي اطلاعات برخي اطلاعات نقدي وتعدادي اطلاعات همزمان تعهدي ونقدي رابراي تاثيربربازده سهام سودمند دانسته اند .دراين تحقيقات تلاش مي شود به اين سوال پاسخ داده شود نسبتهاي مالي (ترازنامه صورت سودوزيان )درمقايسه بانسبت صورت جريانهاي نقدي آيا همبستگي بيشتري بربازده سهام دارد يانه .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 136 نظرات (1)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: صنعت و تولید , کیفیت و نوع بهره وری
دسته: رشته ی مدیریت صنعتی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 58
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه درجهان صنعتي، مسئله رقابت جهت فروش محصولات توليدي، امري مهم و تعيين كننده براي ادامه حيات صنايع آن كشور محسوب مي شود و صنعتي قابل استمرار است و امكان رشد و گسترش دارد كه بتواند با همتاهاي داخلي و يا خارجي خود رقابت كند و اين مهم ميسر نيست مگر با بالا بردن كيفيت محصولات توليدي. امروزه در كشور مبلغي حدود 17% از توليد ناخالص ملي صرف ضايعات، دوباره كاري، و عدم قبول كارهاي ساخته شده مي شود. براي رشد كيفيت محصولات توليدي بايستي به عوامل موثر در كيفيت محصولات توليدي به موازات كنترل كيفيت اهميت داده شود و در جهت بهبود اين عوامل اقدامات اساسي نمود. از جمله اين عوامل مي توان به كيفيت مواد اوليه، فرايند توليد، مهندسي صنايع و غيره اشاره نمود. بعنوان يكي ازنظامهاي مطلوب كنترل صنايع كشور مي توان از روشهاي كنترل كيفيت آماري كه مناسب ترين و موثرترين راه تشخيص داد ه شده است نام برد.در اين روشها جمع آوري اطلاعات نقش مهم و اساسي ايفا مي نمايد. در اين مقاله سعي شده است ابتدا به علل موثر در بهبود كيفيت محصولات صنعتي اشاره شود، سپس به اهميت كنترل كيفيت و اهداف آن پرداخته شود و آنگاه روشهايي عملي جهت بهبود كيفيت محصولات توليدي ارائه گردد.بهره وری استفاده بهينه از منابع سازمان بمنظور رسيدن به اهداف كارا و اثربخش، در چارچوب يك نظام ارزشي مورد قبول مي باشد. ساماندهی و مدیریت فضای عملیاتی (رفتاری)، مهم‌ترین عامل در رسیدن به بهره‌وری است. منابع، مهارتها و ویژگی هایی از سازمان ها در صنعت که برای موفقیت در بازار لازم و ضروری هستند عوامل کلیدی موفقیت می باشند. تجزيه و تحليل عوامل شكست و آثار آن FMEA ناميده مي شود. FMEA يك تكنيك مهندسي است كه به منظور مشخص كردن و حذف خطاها، مشكلات و اشتباهات بالقوه موجود سيستم ، فرايند توليد و ارائه خدمت، قبل از وقوع ، در نزد مشتري ، بكار برده مي‌شود. این روش در سالیان اخیر در سازمانها و صنایع مختلف بسیار به کار گرفته شده و نتیجه داده است.
کلمات کلیدی : کیفیت , بهره وری , صنعت , شکست صنعت , عوامل موفقیت , جبران شکست

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سارا بازدید : 356 نظرات (1)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی تاثير JIT بر فروش و مشتريان
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 81
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مديريت موجودي چيست؟
هدف از مديريت موجودي جايگزين دارايي بسيار گران قيمتي به نام (موجودي) با دارايي كم قيمت تري به نام (اطلاعات) است. براي تحقق اين هدف اطلاعات بايد به هنگام، دقيق قابل اطمينان و باهم سازگار باشند. اصلي ترين دليل براي اينكه بايد موجودي تحت مديريت قرار گيرد  اين است كه بتوان به مدد اين مديريت اهداف بالقوه متضاد زير را باهم سازگار نمود 
1-حداكثر كردن ميزان سرويس دهي (خدمات) به مشتري
2-حداكثر كردن كارآيي عمليات خريد و توليد
3-حداقل كردن سرمايه گذاري بر روي موجودي
4-حداكثر كردن سود با دستيابي به اهداف فوق بازگشت موجودي (ROI) و بازگشت دارايي (ROA) افزايش خواهد يافت.
1-حداكثر كردن ميزان سرويس دهي (خدمات) به مشتري:
علل عمده سرويس دهي ضعيف به مشتري در مقوله تحويل به موقع، مربوط مي‌شود به پيش بيني‌هاي نادرست تغييرات متعدد در سفارشات مشتري و ضعف كلي در مديريت حسابداري و نه البته تامين كنندگان و بخش خريد نتيجه اين مشكلات نگهداري بيش از اندازه موجودي كالا است كه سرانجام به كسري موجودي و هزينه بالاي محصول و سود حاشيه اي پايين تر منجر مي‌گردد براي تعيين سطح سرويس دهي به مشتري نخست بايد تعيين كنيد كه مي‌خواهيد چند درصد از مواقع كالا به موقع ارسال شود. هر چه دقت پيش بيني فروش محصول خاصي بالا باشد لاجرم خطاي پيش بيني مشخصي به مشتري كم تر مي‌شود و در اثر نگهداري موجودي كم تر براي ساخت محصولات مي‌توان استفاده بهتري از ظرفين ماشين آلات به عمل آورد. نبايد موجودي را قبل از نياز بدان ايجاد كرد تا مجبور نشويم زودتر از موقع نياز از ظرفيت ماشين آلات استفاده كنيم با داشتن موجودي كم تر عموما فضاي كم تري مورد نياز است و نيز از فضا به موقع ( و نه پيش از زمان مورد نياز) استفاده خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
درباره ما
دانلود پروژه هــــای دانشگاهی ، پایان نامه ، مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی ، گزارش کار آموزی و نمونه سوالات استخدامی.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 553
  • بازدید سال : 36,503
  • بازدید کلی : 386,535